12. 6. 2017
Stříbrné ocenění získala kampaň „Jak strukturální fondy EU mění svět okolo nás?“ v prestižní soutěži IMC Czech Award 2017 v kategorii Veřejný zadavatel a postupuje do celoevropské úrovně soutěže. Kampaň, kterou pro Ministerstvo pro místní rozvoj vyrobila agentura McCann-Ericson - divize Momentum Czech Republic, tak získala již druhé prestižní ocenění.
Kampaň, která byla nasazena v televizi, rozhlase, na internetu a v tisku na začátku loňského roku, si kladla za cíl zejména připomenout široké veřejnosti přínosy projektů realizovaných z evropských fondů v každodenním životě, a také upozornit, že již je v plném proudu nové programové období 2014-2020. Kampaň měla po ukončení velmi dobré výsledky a získala zlato v soutěži
Effie 2016 za nejlepší kampaň v kategorii Veřejná správa v loňském roce. Stříbrné ocenění v soutěži IMC Czech Award 2017 potvrdila její kvality a podpořila práci MMR v oblasti marketingu. Na úspěšnou kampaň ministerstvo navázalo další kampaní na jaře letošního roku Evropské fondy pro lepší vzdělání a zaměstnání (
www.kazdydenpomahame.eu).
Kontakty pro média:
Veronika Vároši
Ředitelka odboru komunikace MMR
E-mail: veronika.varosi@mmr.cz
Pozn. pro média:
Soutěž IMC Czech Award (do roku 2016 jako ČESKÝ DIREKT & PROMO) vznikla na přelomu let 2002/2003 a v letošním roce tak vstoupila do patnáctého ročníku. Zaměřuje se na podporu prodeje, aktivaci značek a přímou komunikaci. Vítězové národních kol mohou své kampaně přihlásit do evropského kola soutěže. Soutěž realizuje Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) společně se sekcí Aktivační agentury Asociace komunikačních agentur. (https://www.imcczechawards.cz)